Συχνές Ερωτήσεις

1. Είναι ασφαλές να συμπληρώσω τα προσωπικά μου στοιχειά στο Pinelop.gr;

To Pinelop.gr σέβεται τα προσωπικά δεδομένα των πελατών και συνεργατών του και αναγνωρίζει την ανάγκη για την προστασία και σωστή διαχείριση των προσωπικών πληροφοριών που παρέχονται μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος. Τα προσωπικά στοιχεία που ζητώνται είναι πληροφορίες που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να αναγνωριστεί ένα συγκεκριμένο άτομο ή να έρθουμε σε επικοινωνία μαζί του, όπως δηλαδή το όνομα, η διεύθυνση, ο αριθμός τηλεφώνου ή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Με στόχο λοιπόν την όσο το δυνατόν καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών, οι προσωπικές πληροφορίες που θα ζητώνται είναι πολύ συγκεκριμένες, όπως αυτές που αναφέρονται παραπάνω, και θα χρησιμοποιηθούν μόνο για τη διεκπεραίωση της παραγγελίας και για την καλύτερη εξυπηρέτησή από το Pinelop.gr.

2. Πως μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας για παραγγελίες ή πληροφορίες;

Α. Επικοινωνήστε τηλεφωνικά μαζί μας στο 6934464809 Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 8.30π.μ. έως 7.00μ.μ. και Σάββατο από τις 10.00π.μ. έως τις 2.00μ.μ.

Β. Επικοινωνήστε μαζί μας με e-mail:

pinelopart@gmail.com

Γ. Διαφορετικά στέιλτε μας το μήνυμά σας χρησιμοποιόντας τη Φόρμα Αποστολής Μηνύματος

3. Με ποιούς τρόπους μπορώ να πληρώσω;

Κατόπιν συνεννοήσεως μέσω των παραπάνω τρόπων επικοινωνίας η πληρωμή μπορεί να γίνει:

Α. Με πληρωμή τη στιγμή της παραλαβής των εμπορευμάτων στην έδρα

Β. Με αντικαταβολή, δηλαδή πληρωμή τη στιγμή της παράδοσης των εμπορευμάτων χώρο σας (Χρέωση υπηρεσίας αντικαταβολής 2,5€)

Γ. Με κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαριασμό

4. Πόσο κοστίζουν τα μεταφορικά;

Αν έχετε επιλέξει τα προϊόντα να αποσταλούν στο χώρο σας μεσω Courier, αυτά παραδίδονται στη διεύθυνση που θα μας έχετε υποδείξετε με τη πολύ χαμηλή χρέωση των 3,00€ εντός Αττικής & 4,90€ εκτός Αττικής. Το ποσό αυτό παραμένει ίδιο ανεξαρτήτως του βάρους ή του αριθμού τεμαχίων της παραγγελίας. Για παραγγελίες  άνω των 65 δεν υπάρχει χρέωση στα μεταφορικά.

5. Κάνετε αποστολές μόνο στην Αθήνα;

Αποστολές κάνουμε σε όλη την Ελλάδα.

6. Κάνετε αποστολές και εκτός Ελλάδος;

Προς το παρόν παραδίδουμε μόνο εντός Ελλαδικού χώρου. Αν σας ενδιαφέρει η παράδοση των παραγγελθέντων προϊόντων να γίνει στο εξωτερικό, θα πρέπει αναγκαστικά να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά μαζί μας.

7. Με ποιές εταιρίες μεταφορών συνεργάζεστε;

To Pinelop.gr συνεργάζεται με:

  • Με ταχυμεταφορές ACS Courier – www.acscourier.gr 
  • Με ταχυμεταφορές ΕΛΤΑ Courier – www.elta-courier.gr. 
  • Με ταχυδρομείο ΕΛΤΑ

(Αποστολές προϊόντων έως 10kg εντός & εκτός Αττικής. Στις δυσπρόσιτες περιοχές η παράδοση θα πραγματοποιείται στο τοπικό ταχυδρομείο).

Για παραγγελίες εντός Αττικής, το Pinelo P. δύναται να παραδώσει τη παραγγελία με δικά τoυ μέσα. Το Pinelo P. διατηρεί τη διακριτική ευχέρεια να επιλέγει έναν από τους παραπάνω τρόπους που προσφέρει για παράδοση των προϊόντων στο χώρο του πελάτη ανάλογα με την ιδιαιτερότητα της κάθε παραγγελίας.

8. Πόσο καιρό θα περιμένω για να λάβω την παραγγελία μου;

Το μέγιστο, εντός τεσσάρων εργάσιμων ημερών. Συνήθως, την επόμενη εργάσιμη ημέρα.

*Οι χρόνοι παράδοσης αντικατοπτρίζουν την κατόπιν επίσημης συμφωνίας δέσμευση των συνεργαζόμενων εταιριών courier, οι οποίες βρίσκονται ανάμεσα στις κορυφαίες και πιο αξιόπιστες εταιρίες της αγοράς. Το Pinelo P. δεν ευθύνεται σε καμία περίπτωση για καθυστερήσεις ή λάθη που συνέβησαν λόγω απεργιών, καιρικών συνθηκών και άλλων ειδών ανωτέρας βίας.

9. Μπορώ να πραγματοποιήσω την αγορά μου στο σημείο παραλαβής/ έδρα του Pinelo P.;

Ναι, μπορείτε κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης για την ομαλή έκβαση της παραγγελίας σας πριν ξεκινήσετε να κατευθύνεστε προς το σημείο παραλαβής.

10. Έγινε λάθος στη παραγγελία που μου στείλατε.

Για οποιοδήποτε λάθος παρακαλούμε να επικοινωνήσετε με το Pinelo P. και εμείς θα κάνουμε ότι μπορούμε για να διορθώσουμε την κατάσταση. Σε περίπτωση που χρειαστεί να σας αποστείλουμε το σωστό προϊόν και το λάθος ήταν δικό μας, φυσικά δεν θα πληρώσετε ξανά τα μεταφορικά.

11. Κάποιο προϊόν είναι ελαττωματικό!

Παρακαλούμε να επικοινωνήσετε με το Pinelo P.gr, αφού πρώτα σιγουρευτείτε ότι πρόκειται για ελάττωμα του καλλιτεχνήματος και όχι δεν προκλήθηκε κατά την μεταφορά.

12. Άλλαξα γνώμη, θέλω να επιστρέψω την παραγγελία μου.

Η φιλοσοφία του Pinelo P.gr είναι οι πελάτες να μένουν απόλυτα ευχαριστημένοι με την αγορά τους. Στην περίπτωση που κάτι δεν σας αρέσει ή δεν σας κάνει ή δεν είναι έτσι όπως το έχετε φανταστεί, έχετε δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος.